Zásady ochrany osobních údajů
I.
Základní ustanovení
1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále
jen: „GDPR”) je Nekton – Vrňata s.r.o., se sídlem K Lesu 758/49 Libuš, 142 00
Praha 4, IČO: 26490161, DIČ: CZ26490161, zapsané u Městského soudu v Praze,
oddíl C, vložka 85518, kterou zastupuje Petr Vrňata, jednatel
2. Kontaktní údaje správce jsou adresa:
email: oou@nekton.cz
telefon: +420 603 283 951
3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o
identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou
fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat,
zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo,
lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků
fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo
společenské identity této fyzické osoby.
4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
II.
Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů
1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a
nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a
údaje nezbytné pro plnění smlouvy.
III.
Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů
1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
· plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1
písm. b) GDPR, · oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu
(zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm.
f) GDPR, · Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu
(zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1
písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých
službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo
služby.
2. Účelem zpracování osobních údajů je
· vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností
vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou
vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky
(jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro
uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu
uzavřít či jí ze strany správce plnit, zasílání obchodních sdělení a činění
dalších marketingových aktivit.
3. Ze strany správce dochází k automatickému
individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste
poskytl/a svůj výslovný souhlas.
IV.
Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
· po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících
ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto
smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). po dobu, než
je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 15
let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní
údaje vymaže.
V.
Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
· podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb
na základě smlouvy,
· podílející se na zajištění provozu služeb,
· zajišťující marketingové služby.
2. Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí
země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve
třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových a cloudových služeb.
VI.
Vaše práva
1. Za podmínek stanovených v GDPR máte
· právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
· právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě
omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
· právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
· právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
· právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
· právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo
elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu
osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu
osobních údajů.
VII.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a
organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových
úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě.
3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup
pouze jím pověřené osoby.
VIII.
Závěrečná ustanovení
1. Odesláním objednávky z internetového objednávkového
formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a
že je v celém rozsahu přijímáte.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu
prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že
jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu
přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi
podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách,
případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou
jste správci poskytl/a.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 6.3.2023